Dla kogo Trening Wytrzymałościowo-Siłowy?

Potrzebujesz odświeżenia w swoim planie treningowym i zastanawiasz się, co mógłbyś do niego wprowadzić? Zyskaj zupełnie nową jakość, czyli trening siłowo-wytrzymałościowy!  Zdecydowanie nie nadaje się on dla osób początkujących. Jednak jeśli jesteś doświadczonym kulturystę, to z pewnością możesz go rozważyć

Zanim rozpoczniesz trening siłowo-wytrzymałościowy, zastanów się, jaka jest siła i wydolność Twojego organizmu. Jeśli ćwiczysz od kilku tygodni albo od kilku miesięcy, powinieneś na razie o nim zapomnieć. Jeżeli jednak trenujesz już kilka lat, trening siłowo-wytrzymałościowy jest idealny dla Ciebie. Sprawdź, jakie obciążenia podnosisz w martwym ciągu, w przysiadzie ze sztangą czy na ławce ze sztangą. Jeżeli suma obciążeń przy tych trzech ćwiczeniach wynosi 350 kg, możesz już rozpocząć trening siłowo wytrzymałościowy, ponieważ Twój organizm i Twoje mięśnie są na to gotowe.

Trening siłowo-wytrzymałościowy przeznaczony jest dla mężczyzn którzy mają naprawdę muskularne sylwetki i potężną siłę w mięśniach. Taki trening przynosi niesamowite efekty w postaci bardzo szybkiego przyrostu masy mięśniowej i jeszcze większego zwiększenia siły. Wypróbuj trening siłowo-wytrzymałościowy i jeśli uda Ci się wykonać przynajmniej kilka takich treningów, możesz czuć się naprawdę niezwyciężony

Chciałbyś rozpocząć trening siłowo-wytrzymałościowy, ale wiesz, że Twój organizm nie jest na to gotowy, ponieważ nie radzisz sobie z dużymi obciążeniami? Nic straconego, poćwicz jeszcze kilka miesięcy i staraj się maksymalnie zwiększyć swoją siłę prawdopodobnie wtedy będziesz w stanie wykonać lekki trening siłowo-wytrzymałościowy. Do dzieła!