Trening Wytrzymałościowo-Siłowy – co to jest?

Trening Wytrzymałościowo-Siłowy, jak sama nazwa wskazuje, ma na celu przede wszystkim budowanie siły i zwiększanie wytrzymałości organizmu. Taki trening doskonale nadaje się dla osób, które są znudzone dotychczasowymi treningami i potrzebują odmiany. Jest to doskonały impuls dla organizmu dla większego rozwoju.

Trening Wytrzymałościowo-Siłowy pozwala na naprawdę efektowne zwiększenie masy mięśniowej oraz na ogólne zwiększenie wydolności organizmu. Istnieją różne plany treningowe dla treningu wytrzymałościowo-siłowego. Większość z nich odbywa się na siłowni. Są to różnego typu ćwiczenia ze sztangą, na maszynach oraz z użyciem ciężaru własnego ciała. Trening Wytrzymałościowo-Siłowy polega na progresji i w żadnym momencie nie należy o tym zapominać. Ćwiczymy tak długo, aż będziemy na 100% pewni, że nie damy rady wykonać kolejnego powtórzenia. Kiedy tylko jest to możliwe, staraj się zwiększać obciążenia – chodzi o to, abyś maksymalnie wykorzystał siłę, drzemiącą w Twoich mięśniach. Nawet jeśli w trzydziestym obciążeniu w szóstej serii możesz zwiększyć obciążenie, zrób to! Dzięki temu Twoje mięśnie będą rosły w ekspresowym tempie. Trening Wytrzymałościowo-Siłowy zakłada ćwiczenia jak najwięcej razy w tygodniu, a każde ćwiczenie wykonujesz nawet w ośmiu seriach – powinny mieć po 30 powtórzeń. Wybieraj te ćwiczenia, które są dla Ciebie największym wyzwaniem. Satysfakcja gwarantowana! Pamiętaj, aby się nie poddawać. Trening Wytrzymałościowo-Siłowy to ogromne wyzwanie, jednak jeśli mu sprostasz, będziesz niezniszczalny!